Κυριακή

Τώρα μικρα ανθρωπακια φοβαστε


Είστε πλεον όλοι φοβισμενοι. Τρέχετε να κρυφτείτε. Επιδίδεστε πλέον σε περικοπέσ εσόδων μη σας πάρει και εσάς η μπάλα του καπιταλισμού που πέφτει. Μα όλοι δε φτέμε στην τελική. Τι είναι το οικονομικό σύστημα? Ένα αόρατο χέρι του θεού που κινεί τα νήματα της οικονομίας? Μήπως οι Εβραίοι σιονιστές που θέλουνε να κατακτήσουνε τον κόσμο? Μήπως Τα κρυφά λόμπι και οι ομάδες που κλείνονται σε τραπεζσαρίες σαλονιών με κλειδομένες πόρτες και συζητάνε για τις τσέπες τους?
Όχι υπανάπτηκτε εγκέφαλε. Εσύ και εγώ και ο καθένας έχει την ευθύνη του, άλλοι λίγο περισσότερο άλλοι λιγότερο. Όμως ο καθένας φταίει. Να αρχίσω απο μένα. Μήπως δεν καταναλώνω βενζίνη? Μήπως δεν αγοράζω προϊόντα που τα έφτιαξαν παιδάκια για ένα κομμάτι ψωμί? Έτσι και εγώ δεν βοηθώ τα αφεντικά τους να συνεχίσουν να τα εκμεταλλεύονται? Πάμε σε εσένα μικρέ μου ανθρωπάκο. Εσένα που είχες το περίπτερο. Το ψιλικατζίδικο. Τον φούρνο. Με το ευρώ όταν ήρθε στην χώρα και αλλάξαμε τα νομίσματά μας, περιπτερά της γειτονιάς μου που βλέπεις να μη πουλάς πλέον και να σε φεσώνουνε, πόσο πήγες τα χαρτάκια για τα τσιγάρα? Πόσο πήγες τα αναψυκτικά? Για να μας πιάσεις κορόιδα.
Εσύ φούρναρη Πόσο ανέβασες το ψωμί? Έλα μη μου κάνεις οτι δεν ξέρεις και δεν ευθύνεσαι.
Εσύ στην καφετέρεια απο 350 δρχ τον καφέ γιατί μου τον πήγες 3 ευρώ? Απο 1Ε 3? και τώρα βλέπεις οτι δεν αγοράζει ο κόσμος μπύρες πολλές και ποτά παρά μόνο 1-2 και τα κρατάει για όλο το βράδυ.
Εσύ αφεντικό? Που με έχεις με 700Ε το μήνα να τα βγάλω πέρα? για να μπορείς να χαίρεσαι σπίτι πολυτελέστατο και ακριβό αμάξι. Νομίζεις οτι ο υπάλληλός σου δεν είναι και πελάτης σου? Ε Λοιπόν γελάστικες. Αλλά με τα 700Ε δεν θα είναι ποτέ πελάτης σου. Και μη παραπονιέσαι που θα κλείσεις και εσύ με τη σειρά σου. Έτσι όπως σου έτρεχαν τα σάλια για το μεγάλο κέρδος γεύσου το τώρα.
Αν νομίζετε πως κανείς σας δεν φέρει ευθύνη τότε είστε πολύ γελασμένοι. Απλά το βάρος της ευθύνης ποικίλει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: