Τρίτη

Γαμημενο ξυπνητιρι...

Aφηστε με να κοιμηθω ρε!!!
(Αntiwork community)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το μαγκουφοΞυπνητήρι δεν φταίει σε τίποτα…θυμώνουμε μαζί του γιατί αναγκαζόμαστε να ξυπνήσουμε και να πάμε συνήθως να κάνουμε κάτι που δεν θέλουμε…ακόμη και τα στρουμφάκια μες την διαμαρτυρία ήταν
..μην με ξυπνάς από τις έξι.. πριν κόμη η μέρα να φέξει.. ξυπνητήρι χτυπάς σαν τρελό σε μισώ σε μισώ σε μισώ.. είναι απαλό το κρεβάτι αφήστε να κοιμηθώ…
Και επειδή το κρεβάτι είναι απαλό καληνύχτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υ.Γ. εσείς μες την κουλτούρα και εγώ για τα στρουφάκια...αντε να αποδείξεις ότι τελικά δν είσαι καταξανθη..χα!!!!

g_0x είπε...

που την ειδες την κουλτουρα?η κουλτουρα ειναι για κατι αρχιτεκτονισες/ες που φοραν φουλαρια και κοιτανε σαν χαζες/οι τις πολυκατοικιες...

Ανώνυμος είπε...

Μμμμ…διακρίνω μια εμπάθεια προς την αρχιτεκτονική??? Καλό είναι να μην γενικεύουμε, γιατί το τι είμαστε δεν έχει πάντα σχέση με τις σπουδές ή το επάγγελμα μας. Γι αυτό και οι ερωτήσεις του στιλ τι σπούδασες, που δουλεύεις δεν σημαίνει ότι οδηγούν σ’ ένα συμπέρασμα για κάποιον άνθρωπο. Εγώ την κουλτούρα και την ενασχόληση με την πολιτική ζωή εξακολουθώ να την διακρίνω σ’ αυτό το μπλογκ και δεν το λέω σε καμία περίπτωση αρνητικά._

g_0x είπε...

ελα μην αρπαζεσαι.για αρχιτεκτονισα σε βλεπω :P ενα παραδειγμα εφερα και προς "θεου" δεν ειμαι ουτε κουλτουριαρης ουτε θελω να το παιξω αλλα ουτε και γενικευω.Και δε τους παω τους κουλτουριαριδες.ειναι λιγο δηθεν να το παιζεις οτι εισαι καποιος και ακους καποια μουσικη και να το βλεπεις και λιγο υπεροπτικα ενω οι αλλοι ειναι οι απλοι ανθρωποι που δε μπορουν να σε καταλαβουν κτλ.τεσπα.

Ανώνυμος είπε...

δεν αρπάζομαι και κυρίως δεν είμαι αρχιτεκτόνισσα,αν και πρωτοδεσμητισα ποτε δεν μου έκανε κάτι η αρχιτεκτονική..τους κουλτουριάρηδες εγώ τους εκτιμάω αλλά τους γνήσιους όχι τους ντεμεκ.,αυτούς που έχουν να πουν κάτι ουσιαστικό, αυτούς που επιλέγουν ένα διαφορετικό τρόπο ζωής γιατί τους ταιριάζει και όχι απλά για να διαφοροποιηθούν. Αλλά όλοι αυτοί οι τίτλοι κουλτουριάρης ή μη κουλτουριάρης δεν έχουν και καμιά σημασία το mylticulti είναι τόσο της μοδός που βλέπεις στέκια κουλτουριάρηδων γεμάτα τρεντιά και μοδάτα μέρη γεμάτα κουλτουριάρηδες..άστα. Όσο για τις μουσικές επειδή είναι τόσο μα τόσο στην ζωή μου..ναι πιστεύω ότι από εκεί μπορείς να καταλάβεις κάτι, βάβαια δεν είναι και κριτήριο για αφορισμούς..ακούω alternative rock,new wave,punk φανατικά αλλά σε εποχές με μεγάλα "ντόρτια χα" έχω ακούσει και σε έχω κάνει θεό από στανίση..καταλαβαίνεις τώρα και για το ξανθό..