Σάββατο

Gay και ελευθερία

Εντάξη.Νομίζω οτι δεν υπάρχει πρόβλημα αν ο άλλος έχει διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.Απο τη μεριά μου τουλάχιστον δε με απασχολεί.Ακομα και να μου την πέσει ένας ομόφυλός μου,ίσως ευγενικά να φάει χυλόπιτα. Μάλλον νομίζω οτι και στην κοινωνία δεν είναι τόσο το πρόβλημα.Δε μου φαίνεται οτι νοιάζει πλέον στο αστικό περιβάλλον που ζούμε με ποιόν πηδιέται ο καθένας και τι κάνει στο κρεβάτι του ή ακόμα και με ποιόν περπατάει αγκαλιά στο δρόμο.
Αν ισχύουν οι διαπιστώσει μου τότε ποιό είναι το πρόβλημα των ομοφυλόφιλων?γιατί μας τα πρίζουν με ισότητα?Γιατί θεωρούνε οτι η κοινωνία τους φέρεται ρατσιστικά.Στην τελική ο καθένας έχει βίτσια στο κρεβάτι.Για παράδειγμα άλλος γουστάρει να δένεται,άλλος να δέρνει και να δέρνεται.Δεν βγήκε κανείς να το διατυμπανίσει.Εσύ γιατί το διατυνπανίζεις οτι σαρέσει και έτσι και αλλιώς?Μήπως τελικά μόνοι τους δημιούργησαν το πρόβλημα?
Ίσως και να κάνω λάθος στις εκτιμήσεις μου.Διορθώστε με.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η κοινωνία φέρεται ρατσιστικά στους ομοφυλόφιλους. Και θα μιλήσω με παράδειγμα, με περιστατικό που έγινε λίγες μέρες πρίν: Ένα αγόρι με διαδορετικές προτιμήσεις και με ντύσιμο που το δήλωνε απερίφραστα αυτό, περπατούσε σε κεντρικό δρόμο. Και χωρίς να κάνει κάτι συγκεκριμένο, πχ να βρίσει, ένα άλλο αγόρι με παπί και σπασμένη εξάτμιση πέρασε και σκυλόβρισε το πρώτο...
H κοινωνία φέρεται ρατσιστικά στους ομοφυλόφυλους. Και θα το επεκτείνω λίγο: πιστεύω πως κάθε κοινωνική ομάδα είναι ρατσιστική απέναντι στο διαφορετικό από αυτήν...